Mit YourGifts gavekort
Hvad er gyldighedsperioden på mit YourGifts gavekort?
Gyldighedsperioden finder du nederst på dit YourGifts gavekort.
Hvad gør jeg hvis gyldighedsperioden på mit YourGifts gavekort er udløbet?
Gavekortet kan desværre ikke indløses efter gyldighedsperiodens udløb, vær derfor meget opmærksom på denne dato. Vi har ikke mulighed for at forny gavekortet herefter.
Kan mit YourGifts gavekort indløses til kontanter?
Det er desværre ikke muligt at ombytte gavekortet til kontanter som følge af de skatteretlige regler for arbejdsgiverbetalte gavekort der ikke skal være skattepligtig for den ansatte.
Kan man tilkøbe ekstra varer/gaver?
Det er desværre ikke muligt at tilkøbe ekstra gaver.
Bestilling
Hvor indløser jeg mit YourGifts gavekort?
Gå på www.yourgifts.dk, tast din kode og vælg din gave. Gavekortet kan kun indløses online.
Min kode virker ikke?
Kontroller om du har indtastet den rigtige kode. Vær obs. på store og små bogstaver.
Hvis koden stadig ikke virker, kan du kontakte vores Kundecenter på telefon 88 16 76 25 eller via mail kundecenter@yourgifts.dk, så vil de hjælpe dig. De træffes man-torsdag 8-16 og fredag 8-15.30. Hav venligst dit ordrenummer klar til at oplyse.
Jeg har afgivet bestilling, men har fortrudt mit valg; kan jeg ændre det?
Det er desværre ikke muligt at fortryde eller ændre sit gavevalg efter afgivelse af bestilling.
Udvalg
Jeg vil gerne have flere gaver at vælge imellem, kan jeg det?
Vores udvalg er meget bredt og vi forsøger hele tiden at have et varieret udvalg. Udvalget kan ændre sig 2-3 gange i gavekortets gyldighedsperiode, så hvis du ikke finder noget, som falder i din smag, kan du tjekke siden senere i dens gyldighedsperiode.
Levering
Hvornår kommer min gave?
Gaven bliver afsendt inden for 5 hverdage efter bestillingen.
Hvor bliver min gave leveret?
Gaven bliver leveret til den pakkeshop du valgte/vælger på www.yourgifts.dk i bestillingsformularen. Du modtager advisering til den mailadresse, der er brugt ved ordreafgivelse og du skal derfor være opmærksom på at gaven sendes retur, hvis den ikke bliver afhentet inden tidsfristen angivet i adviseringen.
Kan jeg få gaven leveret på min arbejdsplads?
Ja det kan du. Når du har valgt din gave, vælg da ’erhvervslevering’ og indtast adressen. Vi gør opmærksom på at det er på eget ansvar at benytte adressen, da ikke alle arbejdspladser tillader den praksis.
Kan jeg få leveret min gave uden for Danmark?
Det er desværre ikke muligt at få leveret uden for Danmark.
Kan jeg selv bestemme hvornår min gave bliver leveret?
Nej, det er desværre ikke muligt selv at bestemme, hvornår gaven bliver leveret. Gaven bliver afsendt indenfor 5 arbejdsdage fra bestillingsdato.
Min gave er ikke endnu ikke ankommet?
Benyt Track & Trace-nummeret, som du modtog via mail efter din bestilling.
Jeg nåede ikke at hente min gave i pakkeshoppen, og den er nu returneret til afsender. Hvad gør jeg?
Vi vil gerne hjælpe med at sende din gave igen, hvis du betaler fragtomkostningerne. Kontakt vores Kundecenter på telefon 88 16 76 25 eller via mail kundecenter@yourgifts.dk, så vil de hjælpe dig. De træffes man-torsdag 8-16 og fredag 8-15.30. Hav venligst dit ordrenummer klar til at oplyse.
Retur/Reklamation
Kan jeg ombytte min gave?
Det er desværre ikke muligt at ombytte gaven efter afgivelse af bestilling.
Kan jeg fortryde mit valg?
Det er desværre ikke muligt at fortryde sit gavevalg efter afgivelse af bestilling.
Min gave er gået i stykker ved ankomst, defekt eller slet ikke hvad jeg valgte, hvad gør jeg?
Kontakt vores Kundecenter på telefon 88 16 76 25 eller via mail kundecenter@yourgifts.dk, så vil de hjælpe dig. De træffes man-torsdag 8-16 og fredag 8-15.30. Hav venligst dit ordrenummer klar til at oplyse.
HUSK altid at kontakte vores Kundecenter forud for en eventuel returnering og afvent nærmere anvisninger.